Tuesday, November 22, 2011

Kaheteistkümnendad klassid Tartus

16.11.2011 kell 12.45 kogunesid 12.A ja B klassi õpilased Marjas, neid ootas ees Tartu ekskursioon.

Intervjueerisin meie kooli muusika õpetajat Reilika Krimsi.
Tere, minu nimi on Diana, kas räägiksite mulle, mis siin toimub?
Minu nimi on Reilika ja ma olen Lilleküla Gümnaasiumis põhikooli muusikaõpetaja. Sõidan hetkel Tartu Vanamuise teatrisse, Casanovat vaatama, mis on ballett. Kuna ma ausalt öeldes mitte midagi ei tea, siis ma olen suhteliselt emotsiooitu, üsna rahulik ja enne teatrit peame vaba aega sisustama. Ma arvan, et ma sisutan seda kohvikus, koos meie kaheteistkümnendate klassidega. Tartu ülikooli nuusima ei lähe.
Kas ei võeta kaasa?
No kuna see on õppekäik, siis ma lähen uitan niisama ringi.


Esimese asjana külastati Tartu Ülikooli Peahoonet, kus sealsed tudengid tutvustasid nii mõnelegi tulevasele programmi ja rääkisid õppimisvõimalustest, mida pakutakse ning kuidas üliõpilase elu üldse organiseeritud on.
Lektsioon sisaldas sisseastumissüsteemi seletust, saadi teada, et Tartu Ülikoolist on võimalik minna ka vahetusõpilasena välismaale õppima. Kuna me oleme tallinlased ning paljusid vaevab küsimus, et kuidas seal elukoha otsimisega toime tulla, siis tehti selgeks, et on olemas 8 nii hinna, kui ka kvaliteedi poolest erinevat ühiselamut, milles on kokku 3200 kohta.

Ülikooli peahoones külastati ka kunstimuuseumit, kus oli kõigil võimalus proovida teha vaasimaali, tuli välja, et see ei olegi nii kerge nagu tundus. Ühtlasi võis seal tutvuda Kreeka klassikalise, hellenistliku ja arhailise kunsti parimate tööde kipsjäljenditega, mis olid originaalsuuruses.

Peahoonest väljudes oli kõigil veidi vaba aega, et süüa kõhud täis, mille järel asuti liikuma Teater Vanemuine poole, kus kell 19.00 algas ballett „Casanova“.

Peale etenduse lõppu intervjueerisin meie abiturienti.

Tere, kas te oleksite nõus mõnele küsimusele vastama?
Tere, jah, muidugi.
Tutvustage ennast palun.
Jennifer Schloz.
Kuidas teile etendus meeldis?
Etendus meeldis väga, kuna meeldib ballett, olen kunstiinimene ja mulle väga meeldib tantsukunst.
Kuidas te reisiga üleüldiselt rahule jäite, mis kõige enam meeldis või ei meeldinud?
Muuseum ei meeldinud eriti, aga üliõpilased rääkisid huvitavalt. Etendus oli minu lemmik osa reisist. Tartu ülikooli kohta midagi uut teada ei saanud, teadsin seda kõike juba varem. Reis meeldis, jäin rahule.


Pildistas, kogus infot, intervjueeris, kirjutas artikli: Diana Krivtsova

No comments:

Post a Comment