Thursday, February 23, 2012

Intervjuu Lilleküla Gümnaasiumi kirgliku tantsijannaga


Seoses sõbrakuuga soovib veebruarukuu meediagrupp tõsta esile tublid Lilleküla Gümnaasiumi õpilased, kes on midagi silmapaistvat korda saatnud, tegelevad millegi väga erilisega, või neil on mõni tore anne. Selle kuu jooksul intervjueerime nelja sellist õpilast. Allpool saab lugeda seeria viimast intervjuud 8b klassi tantsijanna Liisiga.

Kui kaua Sa tantsimisega tegelenud oled? Kuidas Sa sellega alustasid?

Tantsimisega oled tegelenud 10 aastat (11. aasta jookseb). Alustasin nii nagu tavaliselt väikesed lapsed alustavad, nimelt pani mu ema mind tantsutrenni.

Mis stiili Sa tantsid ning kus?


Kõik need aastad olen ma suutnud püsida Tantsuansamblis ''Sõleke''. Sõleke on üldiselt pühendatud ikka rahvatantsule, kuid teeme seal ka showtantse ning tüdrukud saavad eraldi klassikatunde.


Mis Sulle selle ala juures kõige rohkem meeldib?


Tantsimise juures meeldib mulle kõige rohkem see, et saab ennast välja elada ning näidata enda tõelised tundeid liigutuste kaudu.

Kas kavatsed seda tulevikus jätkata? Hobi või karjäärina?


Olen mõelnud küll, et läheks ja õpiks edasi koreograafiks, aga eks aeg näitab mis saama hakkab.

Kes on Sulle eeskujuks?


Eeskujuks on mul Sõlekese vanemad tantsijad, kes lavalt paistavad oma hea tehnika ning ilusa naeratusega kohe silma. Leian, et üks õige tantsija peab laval naeratama, sest see mõjub publikule hästi.



Kuidas tantsimine Sind arendanud on?


See on mind arendanud, sest tants on oskus arvestada teistega mitte ainult ise endaga, peab hoolt kandma oma paarilise ning kaastantsijate eest.

On Sul veel huvialasid väljaspool tantsimist?

Kui ma parasjagu ei tantsi siis rulluisutan, aga seda üldjuhul siis kui lund ei ole.





Intervjuu: Kristiina
Pildid kuuluvad Liisile.

1 comment: