Saturday, May 19, 2012

Intervjuu Lilleküla Gümnaasiumi jalkaässa Silver Sõrmusega

Meie koolist võib leida ka jalgpallureid, näiteks Silver 9a klassist.



Kui kaua Sa oled jalgpalliga tegelenud?
Lähikuudel saab 8 aastat täis.

Kas juba väiksena arvasid, et jalgpall võib olla Sinu kutsumus?
Kõik me lootsime, et oleme suured staarid tulevikus, kuid päris nii see pole välja kukkunud.

Miks Sa valisid justnimelt jalgpalli oma hobiks?
Kui aus olla siis ma hakkasin jalgpalli mängima, et tüdrukutele meeldida, nüüdseks on sellest saanud mu töö.

Kus jalgpalliklubis Sa mängid?
Mängin Fc Floras.

Kas Sinu löök on määranud mängu seisu?
Varem määras pea iga mäng just minu tegutsemine väljakul mängu seisu, kuid enam see nii lihtne pole, olen vist allakäinud.

Kui suurt rolli mängib võitmisel õnn või piisab ainult oskustest?
Ma usun siiani, et õnn on üks suurimaid tegureid mängus, kuid ega meisterlikus ka alla ei jää õnnele.

Kes on Sulle eeskujuks ja miks?
Eks ikka need kõikse kuulsamad mängijad Ronaldinho oli üks esimesi ja kõige kauam võibolla mõjutanud mängijaid. Ronaldo tundub ka täitsa tore poiss olevat.

Kas Sa oled saanud kunagi mängus punast kaarti?
Ei ole õnneks, proovin talitseda ennast väljakul.

Mis on olnud Su suurimad vigastused jalgpalli mängides?
Hüppeliigese sidemete vigastus on suurim ja sellest taastun siiani.

Kas sa tahad jalgpalliga tulevikus karjääri teha?
Ei ole plaainiks endale seda sedanud. Tegelin niikaua sellega, kuni öeldakse ,et kallis sõber nüüd aitab ja mu tase on liiga madal.

Nüüd sooviksin saada vastust laialdaselt levinud küsimusele- kas jalgpall on parem kui seks?
Kaunis küsimus, kuid siiski jääksin jalgpalli poolele.


Intervjuu: Anne-Laura
Pilt kuulub Silverile

No comments:

Post a Comment