Saturday, May 19, 2012

Intervjuu Lilleküla Gümnaasiumi ettenägeliku Martin Hõbemäega

Ja midagi veelgi omapärasemat- gomokumeister Martin.


Kui kaua sa gomokuga tegelenud oled?
Natuke üle seitsme aasta.

Räägi oma esimesest kokkupuutest gomokuga?
Mu treener käis lilleküla koolis gomokut näitamas ja siis jäi vist pisik külge.

Mis on olnud su suurimad saavutused?
Renjus (peaaegu sama mis gomoku ainult natuke raskem) olen noorte euroopa ja maailmameister olnud. Olen esindanud eestit tiimi maailmameistrivõistlustel. Gomokus olen täiskasvanute seas olnud euroopa teine.

Kas oled käinud ka välismaal oma oskusi näitamas?
Jah, olen käinud Hiinas, Jaapanis, Armeenias ,Venemaal, Ukrainas, Tšehhis, Lätis, Soomes ja Rootsis.

Kes on su kõige kardetum vastane ja kas sa oled temaga duelli pidanud?
Ise pean kõige rohkem lugu oma kaasmaalasest, kes on olnud maailmameister. Olen temaga umbes 30-40 mängu teinud ja neist ainult 2 olen suutnud võita.

Kuidas pead vastu närvipingele?
Tähtsatel võistlustel on mul enamasti läinud hästi seega arvan, et närvipinge tuleb mulle pigem kasuks kui kahjuks.

Kui kaua on kestnud Su kõige pikem mäng?
See aasta kestis üks mäng mul üle 5 ja poole tunni. Arvatavasti see on olnud pikim mäng.

Kas kavatsed sellega ka tulevikus edasi tegeleda?
Hobi korras kindlasti.


Intervjuu: Anne-Laura
Pilt kuulub Martinile

No comments:

Post a Comment