Sunday, May 27, 2012

Intervjuu Lilleküla Gümnaasiumi korvpallistaariga

Järgmiseks toon Teieni Lilleküla Gümnaasiumi andeka korvpallistaari Mihkli 11a klassist.

Kui kaua Sa oled korvpalliga tegelenud?
Olen tegelenud korvpalliga umbes 7 aastat.

Kus klubis Sa mängid? Ja kuidas Sa just sinna sattusid?
Hetkel mängin kahes klubis korraga. SK Marcus ja Haabersti SK. SK Marcuses olen mänginud kõik 7 aastat, sinna pani mind ema, kui väike olin. Haabersti SK-s olen nüüd mänginud kokku 1 hooaja, sinna sattusin sellepärast, kuna Marcusel ei ole noortemeeskonda, siis anti mulle võimalus mängida seal noorteklassi.

Mis kohta Sa platsil enamasti mängid?
Meestega mängin äärt, noortega tsentrit

Millised on olnud meeskond suurimad saavutused?
Väga suuri saavutusi ei ole viimasel ajal olnud.

Kas Sinu korvist on olenenud mängu lõpp skoor?
Jah on.

Kas oled kunagi viie veaga pingil istunud?
Muidugi olen, aga üldiselt ma väga palju vigu ei tee, tavaliselt 3-4 aga hooaja jooksul paar korda peab ka varem istuma minema, kuna 5 viga enne mängu lõppu täis

Kes on kõige kõvem meeskond kelle vastu mänginud olete?
Ei oskagi konkreetset meeskonda välja tuua, kõik meeskonnad on omamoodi kõvad.

Kas oled käinud ka välismaal mängimas? Kuidas läinud on?
Jah olen, küll aga mitte eriti kaugel 2 korda Tšehhis ning~5korda lätis ja paar korda soomes. Kunagi ammu saime soomes teise koha, ülejäänud korrad ei ole väga hästi läinud.

Kas kavetsed korpalliga ka tulevikus karjääri teha?
Jah, ma kavatsen veel edaspidigi hobikorras korvpalli mängida

Millise meeskonna fänn oled, kas Tartu Ülikooli või Kalev Cramo?
Kalev Cramo fänn.

Kas oled mängu ajal saanud ka tõsisemaid vigastusi?
Väga tõsiseid vigastusi olnud ei ole, ühe korra on ninaluu katki löödud ja sõrmedel on ka tihti kergemaid traumasid olnud.

Kes on Su lemmiku korvpallur?
Eesti korvpalluritest meeldib mulle Gregor Arbet, kuna ta tundub selline rahulik ja mõistlik mängumees. NBAs on aga lemmikuks korvpalluriks New York Knicksis mängiv Carmelo Anthony.


Intervjuu: Anne-Laura


No comments:

Post a Comment