Thursday, June 7, 2012

9.klasside küsitlus


Küsitlesime 9.klasside õpilasi seoses eksamite ja tuleviku plaanidega.


Kuidas tunned end eelseisvate eksamite suhtes?

Liisi: Veidi närvis võibolla,muidu usun,et läbin.

Merily: Väga pingeline ja kartlik.

Melissa: Arvan,et meile on nendest palju räägitud ja räägitakse
veel ning loodan,et läheb ikka hästi.

Siim: Rahulikult,ei pabista.

Rasmus: Ei karda neid väga,loodan et läheb hästi.

Gristofer: Enesekindlalt,probleeme pole.

Henry: Veidikene närvis,ilmselt eksamipäeval rohkem.

Kaivo: Midagi väga hullu ei tundu olevat.

Janno: Närviliselt,mul on hirm põruda ja mingi lihtsa ülesandega alt minna.

Madis: Enesekindlalt,kuid eesti keelega on mõningaid probleeme.

Kris: Rahulik.


Millise aine valisid enda valikeksamiks ja miks?

Liisi: Inglise keel,arvan,et see on kõige targem valik minu puhul,
sest oskan seda hästi.

Merily: Ühiskonna õpetuse,sest see tundus kõige loovam,saab
arutleda ja lisada oma arvamust.

Melissa: Ühiskonna õpetuse,sest see tundus kõige lihtsam.

Siim: Inglise keele,see tuleb 12.klassis kohustuslikuna ja
mõtlesin,et oleks hea ettevalmistus.

Rasmus: Inglise keele,sest oskan seda väga hästi ja see on
ainukene aine,mis mul on iga veerand viis olnud.

Gristofer: Inglise keel,sest keeleoskus on hea ja saan
ainega väga hästi hakkama.

Henry: Inglise keele,sest seal on mul parimad hinded ja
ma oskan seda ilmselt kõige paremini.

Kaivo: Ühiskond,sest see on kõige lihtsam.

Janno: Inglise keel,kõige parem valik,sest oksan valikutest
kõige rohkem,ei pea üldse õppima.

Madis: Ühiskonna õpetuse,kuna see on kindlapeale minek,
kuna kõik see ümbritseb meid pidevalt.

Kris: Ühiskond,sest see lihtne.


Kas jätkad õpinguid Lilleküla Gümnaasiumis?

Liisi: Jah jätkan,sest ei saanud teise kooli
kuhu katsed tegin sisse.

Merily: Pole kindel,sest esimesed veerandid läksid halvemini ja
nüüdseks olen alles ootel.Kuid sooviksin,
sest keskond on väga hea ja kool meeldib väga.

Melissa: Jah,sest olen siin 9 aastat käinud.

Siim: Ei jätka,mulle ei meeldinud valikained ja õppekava.

Rasmus: Jah,sest mulle meeldib Lillekülas.Ei näe mingit põhjust lahkuda.

Gristofer: Jätkan,sest olin liiga laisk,et mujale kandideerida ja
ega ma väga tahagi lahkuda.Hea kool!

Henry: Jah,sest olen siin olnud 9 aastat ja mulle meeldib siin.

Kaivo: Ei jätka,omad põhjused,neid on palju.

Janno: Ei jätka,programmeerimist pole,halb õppekava,
teistsugune õpetamine,keskonnamuutus.

Madis: Jah,kuna ei näe põhjust lahkumiseks.Hea kool kus jätkata õppimist
ja spordivõimalused on ka tipp-topp.

Kris: Loodetavasti jätkan,sissesaamine on kahe vahel aga siiamaani pole vastust saanud.


Kui jätkad õpinguid Lilleküla Gümnaasiumis,siis millse suuna
valiksid 10.klassis? Miks?

Liisi: Humanitaar,sest valisin reaali ja humanitaari vahel,ja arvan,
et viimane sobib mulle paremini.

Merily: Humanitaar,reaalained pole minu tugevaimad küljed
ning valikained meeldivad.

Melissa: Valisin reaali aga kui sinna ei saa siis ehk tuleb
loodus ja rekreatsiooni minna.

Rasmus: Reaal ja majandus,sest seal on lai matemaatika.

Henry: Humanitaar,sest matemaatika ja keemia pole minu tugevaimad küljed.

Madis: Reaal ja majandus,kuna just reaalained on tugevad ja see
peaks ka kõige tugevam klass olema õppeedukuse poolest.

Kris: Humanitaar,sest mulle sobivad humanitaar ained paremini.


Kui ei jätka õpinguid Lilleküla Gümnaasiumis,siis millised on
sinu edasised plaanid?

Merily: Kui Lilleküla Gümnaasimisse sisse ei saa,siis arvatavasti jätkaksin
oma õpinguid Arte Gümnaasiumis.

Siim: Vanalinna Hariduskolleegiumis , teatriklassis.

Kaivo: Tallinnas kutsekooli või Soome mootoritehnikuks.

Janno: Gustav Adolfi Gümnaasium(Inglise-Prantsuse kallak),Programmeerimine.


Täname vastajaid nende aja ja vaeva eest ning edu edasiseks!


No comments:

Post a Comment