Monday, June 4, 2012

10c klassi põnev ekskursioon Viljandisse


Teisipäeval, 29.mail käis 10c klass ekskursioonil. Nad said teha väga palju huvitavaid ja erinevaid asju, mida mõned nendest polnud kunagi varem teinud. 10c klassi õpilane Laura räägib meile täpsemalt, kus nad käisid ja mida nad tegid. 


-Kus te täpsemalt käisite ja kellega?
Me käisime Viljandis huvijuhi Marje Nurkiga ja 13 õpilasega 10c klassist.

-Mida te seal täpsemalt tegite?
Alguses toimus üliõpilaste juhendusel fotojaht, kus me pidime koos abistava üliõpilase abiga leidma kuus kohta või eset, mida oli erineva nurga alt pildistatud. Hiljem esitlesime neid pilte ja rääkisime veidi nendest. Peale seda toimus rippsillalt laskumine, mis oli katsumuseks paljudele aga kindlasti väga põnev elamus. Laskumine toimus umbes 14 meetri kõrguselt. Hiljem said soovijad ka üles ronida mööda köit, kuid seda tahtsid teha vaid 3 inimest, kui ma õigesti mäletan. Peale laskumist läksime lõunasööki sööma ühte väga armsasse ja eestimaisse restorani, kus oli väga hubane õhkkond ja väga hea toit.

-Kas te jäite selle ekskursiooniga rahule või oleks võinud midagi paremini olla?
Ma olen kindel, et kõik jäid reisiga väga rahule. Mulle meeldis see väga, ma tahaksin veel järgmine aasta osaleda sellistel üritustel. Tegevus käis koguaeg, mis meeldis mulle väga. Samuti meeldis mulle laskumine rippsillalt, mida ma pole kunagi teinud. Kõige rohkem kiidaksin Marjet, kes viitsis organiseerida meile nii huvitavat üritust. Terve päev oli hästi läbi mõeldud ja igav ei hakanud kordagi.

Suured tänud Laurale vastamast! 

No comments:

Post a Comment