Monday, May 21, 2012

Intervjuu Lilleküla Gümnaasiumi graatsilise iluuisutajaga

Lilleküla Gümnaasiumist võib leida ka iluuisutajaid. Üheks nendest on Victoria-Laura 8c klassist.



Kui kaua oled tegelenud iluuisutamisega?
Tegelenud olen iluuisutamisega juba 11 aastat.

Kas unistasid sellest juba lapsena?
Mina ise ei unistanud lapsena midagi, mul ema vaatas ajalehes kuulutust,kus kutsuti lapsi uisutama.

Kes on sulle eeskujuks?
Mulle on eeskujuks Eesti jäätantsupaar Ira stork ja Taavi Rand.

Kas oled saanud jääl sõites ka tõsisemaid vigastusi? Räägi pikemalt.
Ei ole olnud.

Mis on olnud su kõige suurimad saavutused?
Minu kõige suuremaks saavutuseks on olnud jõuda noorte taliolümpia mängudele.

Mitu uisupartnerit on sul olnud?
Mul on olnud ainult üks uisuparntner.

Kas oled käinud ka mujal maailmas võistlemas?
Jah olen käinud mujal maail´mas ka võistlemas.

Kas oled saanud õpetussõnu ka Anna Levandi käest?
Ei ole kuna ta on üksiksõitjate treener kuid mina olen jäätantsija.

Kuidas talud kriitikat?
Ma talun kriitikat hästi.

Kuhu sa oma saavutustega edasi pürgida kavatsed?
Ma soovin saada kunagi, kui ma seenioridesse lähen, saada siis Eesti meistriks.


Intervjuu: Anne-Laura
Pilt kuulub Victoriale

No comments:

Post a Comment